Monday, November 29, 2010

Short Update

过几日系我滴衰婆欣洁小姐嘅生日我同佢系讲广东话比较多,so里篇我用广东打!
嗯............我唔系写广东话,但系我会尽力!!

本来我lam住幫佢慶祝搞个生日会,可惜大家唔得寒!
無辦法...最后我都系有帮佢庆祝啦! 够义气咧~


早11点就黎到Parkson买咗衰婆最钟意吃的野!
有WALL's selection Brownies Chocolate, Twisties BBQ & Tomatoes , SHANDONG groundnut, Vitagen  
买咗野之後我的dear就載咗我去美儿屋企~

衰婆佢一直call我,问我响边度!
我唔的寒接,星期6买也野无plastic bag, 被逼自己抱住地食物!

之前我地同衰婆佢讲,美儿失恋好伤心,叫佢来安慰!
其实我地早有预谋!

唔爱写咗啦!写广东真系难过登天!
看图片咯~~
我地穿的kaokei,有点样衰,见咗唔好笑哦~



她说这个是她最大的惊喜!

是brownies chocolate ice-cream,像蛋糕吗?很好吃,我们3个人把它在5分钟时间干掉了!呵呵呵呵~


搞笑到~~以前我们的招牌动作!

口爱到~~~哈哈哈!

我,洁,儿(看洁拿的刀~菜刀来的,哈哈哈!)
洁,愿你找到真幸福!要快乐哦!
记得中一的时候第一次在学校见到你,那时我们不认识,你却主动跟我说了很多“废话”=。=
慢慢发现你38的个性,慢慢发现你真的很吵咯!过后我们还一起吵超闹闹过了7年!
衰婆我不知道要和你说什么了,只想抱着你说,下次你再推开我跟你拼过!呵呵呵呵~

生日快乐

1 comment:

  1. hehe... happy bday~~~ have a great one... n sorry for cant join u guys... cz have to prepare for exam... *jacky*

    ReplyDelete